Mój blog to niepoukładane zapiski kosmetykomaniaczki ograniczonej alergią. Dla siebie i dla Was staram się opisywać kosmetyki przyjazne alergikom. Kosmetyki przyjazne dla mnie, ale mam nadzieję, że pomogę również Wam w wyborze tych najlepszych :)

poniedziałek, 27 stycznia 2014

Niezastąpione ....rybki ;)




O tych niezastąpionych rybkach już wspominałam wcześniej...ale warte są , żeby o nich przypomnieć. W ostatnim czasie mam bardzo suchą skórę rąk - dlaczego? o tym wkrótce ;) Żeby temu zaradzić od razu pomyślałam o preparacie DERMOGAL A+E. Używam go nie tylko na twarz, ale tez służy mi w takich nagłych przypadkach. Doskonale nawilża suchą skórę rąk. Jedna rybka wystarczy, żeby dokładnie rozsmarować ja na dłoniach. Kilka chwil później ten olej niemal całkowicie wchłania się w skórę. Dłonie są miękkie, gładkie. Spróbujecie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz