Mój blog to niepoukładane zapiski kosmetykomaniaczki ograniczonej alergią. Dla siebie i dla Was staram się opisywać kosmetyki przyjazne alergikom. Kosmetyki przyjazne dla mnie, ale mam nadzieję, że pomogę również Wam w wyborze tych najlepszych :)

wtorek, 15 lipca 2014

Piękne i zdrowe rzęsy :) Bell - tusz do rzęs do alergików...

Makijaż alergika nie może mu szkodzić. Makijaż alergika musi być zdrowy. Szczególnie makijaż wrażliwych i alergicznych oczu.

Moje oczy i rzęsy lubią......




"HYPOAllergenic Mascara

HYPOALERGICZNY TUSZ DO RZĘS

Efektowny makijaż rzęs.

Delikatna formuła tuszu jest stworzona specjalnie dla osób o wrażliwych oczach i noszących szkła kontaktowe. Wydłuża, pogrubia i subtelnie podkręca rzęsy. Pozwala stworzyć efektowny i trwały makijaż zmniejszając ryzyko powstawania uczuleń. Mascara jest
bezzapachowa, nie zawiera alkoholu. O kondycję rzęs dbają odpowiednio dobrane składniki zawarte w formule mascary, takie jak: wit. E, woski roślinne i wosk pszczeli oraz oliwa z oliwek. Dzięki nim rzęsy są wzmocnione, bardziej elastyczne i zyskują piękny połysk i zdrowy wygląd. Specjalnie zaprojektowana szczoteczka z grzebyczkiem modelującym ułatwia aplikację tuszu i wyeksponowanie nawet bardzo krótkich rzęs, ponadto precyzyjnie je rozczesuje i nie pozostawia grudek.
WAŻNE: Produkt przebadany pod kontrolą lekarza dermatologa i okulisty."
Maskara jest jednym z produktów do makijażu, który wchodzi w skład serii dla alergików:

fotka ze strony producenta

Maskarę firmy Bell można dostać w kolorze czarnym i brązowym:

fotka ze strony producenta

Ja maluję rzęsy maskarą w kolorze czarnym. Makijaż rzęs wykonany tym kosmetykiem jest bardzo naturalny. Jeśli chcę aby rzęsy były bardziej podkreślone maluję je dwa razy. Pamiętam przy tym, że ten tusz schnie nieco dłużej niż inne tusze, które miałam okazję do tej pory poznać. Weszło mi to już jednak w nawyk, wiem, ze chwilkę moje rzęsy nie mogą "trzepotać" ;). Szczoteczka jest bardzo wygodna - dobrze rozczesuje rzęsy i z łatwością można precyzyjnie je pomalować. Czerń tuszu jest bardzo naturalna, średnio głęboka. Idealnie nadaje się również dla jasnych blondynek. Ta maskara świetnie mi służy. Malowanie rzęs z tym kosmetykiem to przyjemność. Tym bardziej, że jest łagodna dla moich oczu - nie podrażnia ich. To, że jest bezzapachowa to wielki atut i moje szczęście :) Jak wyglądają Wasze makijaże tym wykonane tym produktem?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz