Mój blog to niepoukładane zapiski kosmetykomaniaczki ograniczonej alergią. Dla siebie i dla Was staram się opisywać kosmetyki przyjazne alergikom. Kosmetyki przyjazne dla mnie, ale mam nadzieję, że pomogę również Wam w wyborze tych najlepszych :)

poniedziałek, 17 marca 2014

Lakier do włosów dla alergików? proszę :)

Używacie lakierów do włosów? Czy znalezienie lakieru do włosów dla alergików jest dla Was problemem? Przyznam się, że mimo moich usilnych poszukiwań nie natrafiłam na ich wielki wybór. Wypróbowałam dwa, z czego jeden jak się ostatnio dowiedziałam już nie jest dostępny  Obydwa lakiery mają bardzo ważną cechę: są bezzapachowe. Jest to ważna wiadomość dla alergików uczulonych na składniki zapachowe w kosmetykach ale też dla kobiet, które nie lubią kiedy wyraźny zapach lakieru do włosów dominuje nad zapachem użytych perfum. Te kosmetyki przeznaczone są do wrażliwej skóry głowy, testowane dermatologicznie. Nie utrwalają zbyt mocno, raczej naturalnie i łagodnie. Sprawdziłam, że łatwo wyczesują się z włosów. Sprawdzają się do utrwalenia mojej fryzury - potrzebuję lekkiego utrwalenia przede wszystkim grzywki. Z informacji w jednym ze sklepów kosmetycznych dowiedziałam się, że lakier Taft Sensitive nie jest już dostępny w sprzedaży. Zastąpił go lakier z linii Ultra Pure. Może znalazłyście więcej takich produktów? Dajcie znać :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz