Mój blog to niepoukładane zapiski kosmetykomaniaczki ograniczonej alergią. Dla siebie i dla Was staram się opisywać kosmetyki przyjazne alergikom. Kosmetyki przyjazne dla mnie, ale mam nadzieję, że pomogę również Wam w wyborze tych najlepszych :)

niedziela, 6 lipca 2014

Demakijaż bardzo roślinny z owsem dla wrażliwców?

Nie tak dawno kupiłam kosmetyk bardzo roślinny :) Jeśli byłaś lub byłeś na tej stronie http://greenpharmacy.pl/pl/ - wiesz o co chodzi. Demakijaż to podstawa pielęgnacji, a dla alergika to ważny rytuał. Green Pharmacy ucieszyło mnie jednym produktem do demaikjażu dla alergików. Dlaczego tylko jednym skoro w ofercie pojawiły się dwa kosmetyki tego typu? Jeden przyjazny mojej skórze to płyn micelarny z owsem, drugi - płyn micelarny z rumiankiem - nie dla mnie ( uczulenie na balsam peruwiański wyklucza stosowanie kosmetyków z wyciągiem z rumianku - czego bardzo żałuję ). Płyn micelarny 3 w 1 jest bezzapachowy.


Kilka jakże ważnych słów od producenta:

"Dla cery suchej delikatnej, wrażliwej, skłonnej do podrażnień, wymagającej regeneracji.
Bezzapachowy. Działa potrójnie: oczyszcza, tonizuje i nawilża. Do codziennej pielęgnacji. Nie wymaga spłukiwania. Forma miceli daje wysoką jakość oczyszczania, zapewnia łagodny demakijaż. Dzięki naturalnemu pH zachowuje równowagę fizjologiczną skóry, nie narusza jej bariery ochronnej. Łagodnie i skutecznie usuwa zanieczyszczenia z twarzy, szyi i dekoltu, zmywa makijaż oczu i ust. Jest wzbogacony łagodzącym i regenerującym ekstraktem z owsa oraz nawilżającym pantenolem. Specjalny, wielozadaniowy składnik ochronny, uspokaja podrażnienia, daje elastyczność, sprężystość i gładkość skóry, chroni  przed utratą wilgoci i pozostawia uczucie komfortu.
Odpowiedni dla osób noszących szkła kontaktowe."

 Płyn nie zawiera parabenów, substancji zapachowych, mydła, barwników. Skomponowany z myślą o alergikach. Lubię zmywa makijaż i tonizować skórę płynami micelarnymi. Mam wrażenie, że zmywają makijaż lepiej niż mleczko i tonik. Zazwyczaj nie mam też aż tak dużo czasu, żeby używać kilku kosmetyków do demakijażu. Ten płyn jest bardzo przyjemny w użyciu - po zastosowaniu czuję, że makijaż zmyłam bardzo skutecznie, skóra jest gładka i nawilżona. Ten kosmetyk ma jeszcze jedną ważną zaletę - można go kupi w pojemności 500 ml za jedyna 11 zł. Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu. Niestety nie wytrzymało "zamykanie" tej buteleczki i przy kolejnym otwieraniu odłamała się przykryweczka. To utrudnia otwieranie - muszę pilnować, żeby jej nie zgubić. To utrudnienie, ale w niczym nie umniejsza licznych zalet tego płynu.


 Skład INCI - tak ważny dla alergików:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz