Mój blog to niepoukładane zapiski kosmetykomaniaczki ograniczonej alergią. Dla siebie i dla Was staram się opisywać kosmetyki przyjazne alergikom. Kosmetyki przyjazne dla mnie, ale mam nadzieję, że pomogę również Wam w wyborze tych najlepszych :)

środa, 23 lipca 2014

Słońce !!!



W mojej całorocznej kosmetyczce na stałe już zagościł krem ochronny z filtrem 50. Z racji tego, że moja twarz jest wrażliwa i alergiczna, a do tego ma liczne przebarwienia i pękające naczynka krwionośne muszę ją dobrze chronić przed słońcem. Zachęcona moimi wcześniejszymi dobrymi wrażeniami z kremem dla dzieci Pharmaceris, kupiłam zapas mleczka z filtrem 50 + Lirene. Jest lżejsze niż krem tzn. ma bardziej rzadką konsystencję i łatwiej można je rozsmarować. Bardzo skutecznie chroni skórę twarzy przed promieniami słonecznymi. Mleczko stosuje codziennie, bez względu na pogodę. Spisuje się świetnie w czasie słonecznych rowerowych wycieczek oraz podczas  plażowania się na słonecznym tarasie. Jest dostępne w aptekach i sklepach z kosmetykami. Kochajmy słońce - rozsądnie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz