Mój blog to niepoukładane zapiski kosmetykomaniaczki ograniczonej alergią. Dla siebie i dla Was staram się opisywać kosmetyki przyjazne alergikom. Kosmetyki przyjazne dla mnie, ale mam nadzieję, że pomogę również Wam w wyborze tych najlepszych :)

poniedziałek, 29 września 2014

Joanna Reflex Blond po raz drugi :)















Zauważyłam, że największą popularnością na moim blogu w okresie letnim cieszył się post o rozjaśnianiu włosów sprayem Refleks Blond. Używam tego preparatu co jakiś czas i na moich blond włosach nie widać ciemnych odrostów. Zauważyła to nawet moja fryzjerka :) Zamieszczam niżej link do tego postu - może jeszcze się Wam przyda. Polecam Reaflex Blond Joanny :)

http://blogbezzapachu.blogspot.com/2014/02/reflex-blond-joanna-moje-eksperymenty.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz