Mój blog to niepoukładane zapiski kosmetykomaniaczki ograniczonej alergią. Dla siebie i dla Was staram się opisywać kosmetyki przyjazne alergikom. Kosmetyki przyjazne dla mnie, ale mam nadzieję, że pomogę również Wam w wyborze tych najlepszych :)

środa, 20 listopada 2013





„Od dawna testowałam różne kremy
i szukałam tego odpowiedniego.
I to właśnie Re-Liftin zakończył moje
długie poszukiwania idealnego kremu
na dzień.
Ma idealną konsystencję – wchłania się
już pod palcami, dzięki temu poranny
makijaż jest trwały i naturalny. Subtelny
zapach zachwycił nie tylko mnie, ale
też mojego męża.
Gładkość skóry wyczuwam na krótko
po nałożeniu kremu i – co dla mnie
najważniejsze – Iwostin Re-Liftin
naprawdę mnie nie uczula.”

„Od dawna testowałam różne kremy i szukałam tego odpowiedniego.I to właśnie Re-Liftin zakończył moje długie poszukiwania idealnego kremu na dzień. Ma idealną konsystencję – wchłania się już pod palcami, dzięki temu poranny makijaż jest trwały i naturalny. Subtelny zapach zachwycił nie tylko mnie, ale też mojego męża.Gładkość skóry wyczuwam na krótko po nałożeniu kremu i – co dla mnie najważniejsze – Iwostin Re-Liftin naprawdę mnie nie uczula.” - taka recenzja ukazała się w jednym z  wydań Claudii. Zamieszczam ją tutaj, ponieważ to była moja recenzja :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz