Mój blog to niepoukładane zapiski kosmetykomaniaczki ograniczonej alergią. Dla siebie i dla Was staram się opisywać kosmetyki przyjazne alergikom. Kosmetyki przyjazne dla mnie, ale mam nadzieję, że pomogę również Wam w wyborze tych najlepszych :)

środa, 27 listopada 2013


RETIMAX 1500
Używam od jakiegoś czasu  Retimax 1500. Kupując  go nie wykazywałam entuzjazmu, ale pomyślałam, że za taką niską cenę warto spróbować. Recenzje o nim znalazłam na www.wizaz.pl, były pozytywne, ale myślałam, że mojej mieszanej cerze może zaszkodzić. Używam raz, dwa razy w tygodniu na cała twarz, pomimo tego, że mam cerę mieszaną. Mam wrażenie, że Retimax koi moja skórę. Natychmiast nawilża i likwiduje suche skórki, które zdarza mi się mieć z uwagi na moja alergię.Odżywia i wygładza spierzchnięte usta bardzo szybko.Do tego jest bezzapachowy,a ja jestem uczulona na niektóre składniki zapachowe w kosmetykach i lekach. Na pewno na stałe zagości w mojej kosmetyczce.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz