Mój blog to niepoukładane zapiski kosmetykomaniaczki ograniczonej alergią. Dla siebie i dla Was staram się opisywać kosmetyki przyjazne alergikom. Kosmetyki przyjazne dla mnie, ale mam nadzieję, że pomogę również Wam w wyborze tych najlepszych :)

wtorek, 26 listopada 2013

Alterra też dla nas ! Tylko w Rossmann.


Szukając skutecznego i nie szkodzącego kosmetyku dla siebie , często sięgam po kosmetyki naturalne. Mają prosty skład, zawierają naturalne składniki. To bardzo ważne w dzisiejszym świecie przesyconym chemią. Alergicy powinni jednak i tutaj być czujni, ponieważ często zdarzają się alergie własnie na składniki naturalne. Mój nieszczęsny balsam peruwiański jest własnie takim składnikiem. Często zdarza się też alergia na rumianek. Naturalnym kosmetykom mówię TAK, ale...uważam i dokładnie czytam składy.

w Rossmannie znalazłam bardzo dobre rozwiązanie dla wrażliwej cery- Alterra, Sensitiv - Gesichtcreme. Jak widzicie na zdjęciu krem jest bezzapachowy. Zawiera składniki z certyfikowanych upraw ekologicznych i jest produktem wegańskim - do jego wytworzenia nie użyto produktów zwierzęcych oraz kosmetyku nie testowano na zwierzętach.
Krem dobrze nawilża, pozostawia na skórze na pewien czas ochronny film. Dzięki temu myślę, że będzie się dobrze sprawował w ciągu tegorocznej zimy. Dla mnie bardzo dobry na noc lub w ciągu dnia, kiedy zostaję w domu. Pod makijaż jak dla mnie troszkę za długo się wchłania, co w naszym zabieganym życiu nie jest bez znaczenia.
Ekologiczny prosty skład:                                          


















Opakowanie:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz