Mój blog to niepoukładane zapiski kosmetykomaniaczki ograniczonej alergią. Dla siebie i dla Was staram się opisywać kosmetyki przyjazne alergikom. Kosmetyki przyjazne dla mnie, ale mam nadzieję, że pomogę również Wam w wyborze tych najlepszych :)

wtorek, 26 listopada 2013

Zaliczone - przetestowane !

Pomaga w stanach zapalnych skóry. Jest łagodnym środkiem antyseptycznym, o właściwościach bakterio i grzybostatycznych, ściąga i wysusza. Trzeba go jednak używać z umiarem, ponieważ długotrwałe stosowanie może przynieść odwrotny i niepożądany dla nas skutek. Nie można go stosować z balsamem peruwiańskim !!! - a to dla mnie ostrzeżenie.
Ja przecieram nim twarz w momentach kiedy zdarzy się większy wysyp niespodzianek. Wygładza i zmiękcza skórę. Pomaga, gdy zachowuję umiar w jego stosowaniu. Warto się z tym produktem zapoznać. Dostępny jest w aptekach, w opakowaniach o różnych pojemnościach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz