Mój blog to niepoukładane zapiski kosmetykomaniaczki ograniczonej alergią. Dla siebie i dla Was staram się opisywać kosmetyki przyjazne alergikom. Kosmetyki przyjazne dla mnie, ale mam nadzieję, że pomogę również Wam w wyborze tych najlepszych :)

wtorek, 26 listopada 2013

Dobre, bo polskie....i dla alergików !


Polska firma zaszalała z serią EXTRA SOFT. To dobra wiadomość dla nas kosmetykowych alergików. W tej linii kosmetyków znajdziemy:
EXTRA SOFT LUKSUSOWY BALSAM Z OLEJKIEM ARGANOWYM
EXTRA SOFT - BALSAM ULTRANAWILŻAJĄCY
BIO OLIWKOWY LUKSUSOWY KREM SILNIE REGENERUJĄCY DO SKÓRY SUCHEJ I BARDZO SUCHEJ
ODŻYWCZY KREM DO TWARZY I CIAŁA DO SKÓRY WRAŻLIWEJ I SKŁONNEJ DO ALERGII
ODŻYWCZY KREM DO TWARZY I CIAŁA DO KAŻDEGO RODZAJU SKÓRY
EXTRA SOFT BIOOLEJEK ARGANOWY
EXTRASOFT SOS KREM INTENSYWNIE REGENERUJĄCY
EXTRA SOFT KREM-KONCENTRAT DO RĄK I PAZNOKCI
ZMIĘKCZAJĄCY KREM DO STÓP NA PĘKAJĄCE PIĘTY SOS
ODMŁADZAJĄCY KREM-MASKA DO RĄK I PAZNOKCI 5W1

Mnie skusił Odżywczy krem do twarzy i ciała. Dlaczego? Pierwsza dobra wiadomość: bezzapachowy ! - nie zawiera kompozycji zapachowej ! Opis ze strony producenta:

EXTRA SOFT ODŻYWCZY KREM DO TWARZY I CIAŁA
• nie zawiera kompozycji zapachowej
• 24-godzinne nawilżenie i ochrona
• świeżość, miękkość, ukojenie skóry
• doskonale wchłaniająca się formuła

Długotrwała ochrona i natychmiastowa ulga dla skóry wrażliwej.
Doskonale wchłaniający się krem odżywczy łączy w sobie całe bogactwo formuły szwajcarskiej o właściwościach silnie nawilżających i kojących. Już po pierwszym zastosowaniu przynosi natychmiastowe uczucie komfortu, pozostawiając skórę twarzy i ciała miękką i świeżą.
Olej z avocado –odżywia i głęboko regeneruje.
D-panthenol + Alantoina – działają łagodząco i przeciwzapalnie, intensywnie nawilżają.
Krem dostępny w pojemnościach: 100 i 200 ml
 Moje spostrzeżenia:
Trochę martwił mnie fakt, że krem jest odżywczy - czyli tłusty, ciężki, pozostawiający tłusty film na skórze. Takie były moje wyobrażenia. Okazało się (ku mojemu zaskoczeniu), że konsystencja kremu jest lekka - taki świeży ,lekki mus. Idealnie rozprowadza się na skórze. Mam wrażenie, że moja skóra staje się bardzo świeża i ukojona. Myślę, że dzieje się tak za sprawą d-panthenolu i alantoiny. Dodatkowo olej z awokado daje delikatne nawilżenie. Używam przede wszystkim do twarzy, ale zdarza mi się również posmarować nim suchą skórę rąk lub ciało. Dla mnie ten krem ma same plusy i na pewno na długo zagości w mojej kosmetyczce.
Załączam skład INCI:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz