Mój blog to niepoukładane zapiski kosmetykomaniaczki ograniczonej alergią. Dla siebie i dla Was staram się opisywać kosmetyki przyjazne alergikom. Kosmetyki przyjazne dla mnie, ale mam nadzieję, że pomogę również Wam w wyborze tych najlepszych :)

czwartek, 21 listopada 2013

Podstawa w moim makijażu - fluid.

zdjęcie ze strony producenta

Podstawa w moim makijażu - fluid.
TOLERIANE TEINT FLUID wspominanej przeze mnie wcześniej firmy La Roche - Posay.
Producent o kosmetyku:
Poprawia wygląd wszystkich niedoskonałości i ujednolica cerę dzięki dobrym właściwościom kryjącym. Wzbogaconą o nowy, opatentowany środek nadający strukturę, ultra-łatwą w nakładaniu formułę można dostosować do swoich potrzeb, możemy ją też bez wysiłku rozprowadzić na skórze o niskiej tolerancji na kosmetyki, aby uzyskać rezultat naturalnego makijażu bez śladów i dać skórze długotrwały komfort. Dobrze tolerowany.
Bez środków konserwujących. Testowany na skórze wrażliwej. Nie zatyka porów. Ochrona przed promieniowaniem UV SPF 25. Dostępny w 4 kolorach - 10, 11, 13, 15.
Skład INCI:


AQUA / WATER
UNDECANE
TRIDECANE
GLYCERIN
POLYGLYCERYL-4 ISOSTEARATE
PENTYLENE GLYCOL
CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE
HEXYL LAURATE
MAGNESIUM SULFATE
DISTEARDIMONIUM HECTORITE
ACETYLATED GLYCOL STEARATE
ACETYL DIPEPTIDE-1 CETYL ESTER
ETHYLHEXYLGLYCERIN
TRISTEARIN
CELLULOSE GUM
ACRYLATES COPOLYMER
DISODIUM STEAROYL GLUTAMATE
ALUMINUM HYDROXIDE
+/- MAY CONTAIN
CI 77891 / TITANIUM DIOXIDE
CI 77491, CI 77492, CI 77499 / IRON OXIDES
CI 77491
CI 77492
CI 77499 / IRON OXIDES

Ten fluid jest dla mnie idealnym kosmetykiem. Natychmiast poprawia wygląd skóry z niedoskonałościami. Idealnie kryje plamki, przebarwienia, cienie pod oczami.Nie posiada zapachu, a to dla mnie podstawa.Na początku stosowana jego konsystencja wydawała się zbyt ciężka do równomiernego rozsmarowania, ale to kwestia przyzwyczajenia. Zresztą producent pomyślał i o tym i jak zapewnia w opisie kosmetyku: "Wzbogaconą o nowy, opatentowany środek nadający strukturę, ultra-łatwą w nakładaniu formułę".  Z czterech proponowanych odcieni wypróbowałam dwa: 11 - jasny beż, 13 - piaskowy beż. Koloru 13 używałam w czasie lata, kiedy cera od przebywaniu na słońcu jest jednak trochę ciemniejsza. Ważnym spostrzeżeniem jest fakt, że kilka lat temu ten fluid nie posiadał ochrony przed promieniowaniem słonecznym, od pewnego czasu posiada faktor SPF 25. Fluidu używam również w zastępstwie korektora - jedna warstwa więcej kamufluje nawet duże zaczerwienienia i przebarwienia. Polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz