Mój blog to niepoukładane zapiski kosmetykomaniaczki ograniczonej alergią. Dla siebie i dla Was staram się opisywać kosmetyki przyjazne alergikom. Kosmetyki przyjazne dla mnie, ale mam nadzieję, że pomogę również Wam w wyborze tych najlepszych :)

wtorek, 21 stycznia 2014

IWOSTIN RE_LIFTIN - sprawdzony na własnej dojrzałej alergicznej skórze :)

Kosmetyki firmy Iwostin od dawna już przyciągały moją uwagę w aptece. Po pierwsze dlatego, że - jak przeczytałam na stronie producenta - w swoim składzie mają wodę z ujęcia Iwonicz Zdrój, po drugie - jeśli są sprzedawane w aptece to znaczy, że maja szansę pomóc również alergikom. Moim pierwszym zakupem był krem do rąk tej firmy, później krem pod oczy. Używałam z dużym zadowoleniem:) Jednak największe wrażenie zrobiła na mnie seria dostosowana do mojego wieku Re-Liftin. Okazało się, że jestem szczęściarą i wygrałam cała serię tych kosmetyków w konkursie internetowym. Napisałam recenzję kremu na dzień Re-Liftin, która spodobała się jury. Druga częścią nagrody była sesja zdjęciowa, która odbyła się w moim domu - z profesjonalną wizażystka i panią fotograf. Zdjęcie ukazało się w jednym z wydań Claudii. Wrócę jednak do samych kosmetyków, bo one tutaj powinny być najważniejsze 
Seria Re-Liftin przeznaczona jest dla kobiet po 40-tym roku życia. Skóra wymaga wtedy nie tylko nawilżenia, ale bardziej specjalistycznej pielęgnacji. Istotne znaczenie ma odbudowa, odżywienie i ujędrnienie skóry. To wszystko obiecują nam obco brzmiące substancje- Kompleks Re-structure i Dermican. Krem na dzień, krem na noc wyposażone są w pompkę dozującą. Jest to rozwiązanie, które bardzo mi odpowiada. Naciskając pompkę dostajemy taką dawkę kremu jaka jest nam potrzebna i nie przenosimy bakterii do środka opakowania. To bardzo higieniczna aplikacja. Kremy naprawdę nawilżają naszą skórę. Nawilżenie i gładkość skóry przynosi każda aplikacja. Myślę, że warto uzbroić się w cierpliwość - na ujędrnienie trzeba trochę poczekać - po dłuższym stosowaniu wzrasta "gęstość" naszej skóry. Nie bez znaczenia jest tez fakt, że kremy zawierają filtry przeciwsłoneczne. To ważne dla każdej skóry, ale dla dojrzałej i do tego alergicznej, takiej jak moja - bardzo ważne. SPF 15 i UVA 10 zapobiegają starzeniu się naszej skóry. stosując cała serię Re-Liftin przekonałam się na własnej wymagającej skórze, że są to kosmetyki odpowiednie dla mnie. Najważniejsze - nie uczulają mnie !!!

„Od dawna testowałam różne kremy i szukałam tego odpowiedniego.I to właśnie Re-Liftin zakończył moje długie poszukiwania idealnego kremu na dzień. Ma idealną konsystencję – wchłania się już pod palcami, dzięki temu poranny makijaż jest trwały i naturalny. Subtelny zapach zachwycił nie tylko mnie, ale też mojego męża.Gładkość skóry wyczuwam na krótko po nałożeniu kremu i – co dla mnie najważniejsze – Iwostin Re-Liftin naprawdę mnie nie uczula.” - taka recenzja ukazała się w jednym z wydań Claudii. Zamieszczam ją tutaj, ponieważ to była moja recenzja.









2 komentarze:

  1. Czy ten krem nie obciąża za bardzo skóry?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zauważyłam, żeby obciążał moja skórę. Kremy z tej serii pomimo składników ujędrniających i odbudowujących są bardzo "gładkie" podczas nakładania, właściwie wchłaniają się pod palcami już w momencie smarowania. Czuje się, że skóra jest gładka i nawilżona :) Naprawdę polecam :)

    OdpowiedzUsuń