Mój blog to niepoukładane zapiski kosmetykomaniaczki ograniczonej alergią. Dla siebie i dla Was staram się opisywać kosmetyki przyjazne alergikom. Kosmetyki przyjazne dla mnie, ale mam nadzieję, że pomogę również Wam w wyborze tych najlepszych :)

czwartek, 23 stycznia 2014

Moja porażka :(

 

Płyn micelarny do demakijażu i tonizacji twarzy i oczu bebeauty. Kosmetyk kupiony w Biedronce za niską cenę. Kupiłam go po przeczytaniu dobrych recenzji w internecie. Obiecywał wiele: miał być przeznaczony do skóry wrażliwej, przebadany dermatologicznie i hypoalergiczny. I na pewno tak jest, ale jak widać  nie dla mojej skóry. Płyn zmywa dobrze makijaż, jest wydajny. Ma mocny zapach, który od początku niepokoił mnie - alergika wrażliwego na substancje zapachowe. Mimo wszystko postanowiłam go przetestować. Uczulił mnie. Myślę, że my alergicy nie powinniśmy wierzyć zapewnieniom producentów, ze dany specyfik jest hypoalergiczny - powinniśmy na pewno być ostrożni. Jak widać nie wszystko dla wszystkich jest antyalergiczne. Pod tym pojęciem właściwie kryje się wszystko i....nic. Ale tak to już jest z nami alergikami: dopóki nie spróbujesz - to nie wiesz ;)

2 komentarze:

  1. cześć, trafiłam do Ciebie z wizazu, sama jestem alergiczką, jeszcze przed 40, ale już 35+, ciągle szukam idealnego kremu i podkładu, poczytam co proponujesz. I już wiem, że biedronkowy płyn nie dla mnie :) Pozdrawiam. Goska

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło, że do mnie tutaj trafiłaś :) Witam w gronie alergiczek i kosmetykomaniaczek :) ja już trochę tych kremów i podkładów dla alergików i nie tylko przerobiłam na swojej wrażliwej twarzy. Nie wszystkie zdążyłam jeszcze opisać na moim blogu, ale będę to uzupełniać. Jeśli
    masz jakieś pytania...czekam..może uda mi się poradzić coś mądrego i nie zaszkodzić :)

    OdpowiedzUsuń