Mój blog to niepoukładane zapiski kosmetykomaniaczki ograniczonej alergią. Dla siebie i dla Was staram się opisywać kosmetyki przyjazne alergikom. Kosmetyki przyjazne dla mnie, ale mam nadzieję, że pomogę również Wam w wyborze tych najlepszych :)

środa, 26 marca 2014

Dzidziuś i olejek migdałowy :)

Z racji mojej alergii często kupuję produkty kosmetyczne przeznaczone dla dzieci. Wybieram te wyprodukowane przez polskie firmy - są dobrej jakości i nie są drogie.Moim ostatnim odkryciem jest Mydło w płynie z olejkiem migdałowym Dzidziuś - Polleny Ostrzeszów. Z opisu producenta dowiemy się ,że:

"Mydło Dzidziuś z olejkiem migdałowym przeznaczone jest dla niemowląt i dzieci powyżej 1 miesiąca życia. Specjalnie opracowana formuła, pozbawiona SLES łagodnie myje i pielęgnuje skórę dziecka. Recepturę wzbogacono ekstraktem ze słodkich migdałów, który dodatkowo zapewnia zachowanie miękkości i odpowiedniego natłuszczenia delikatnej skórze dziecka. Nie zawiera barwników i parabenów. Nie zawiera alergenów."

Mydełko jest dostępne w pojemności 300 ml, jego cena to około 5-6 zł. Myślę, że cena bardzo przystępna za tak dużą pojemność kosmetyku. Mydełko jest bardzo aksamitne i delikatne. Tworzy miękką piankę. Bardzo delikatny zapach słodkich migdałów otula skórę podczas mycia i pozostaje na niej jeszcze przez jakiś czas. Staram się używać kosmetyków bezzapachowych, ale jak widać substancja zapachowa użyta w tym mydełku jest mi przyjazna. Wierzę więc producentowi, że produkt nie zawiera alergenów. Zauważyłam,że wiele z Was zwraca również uwagę na to czy kosmetyk zawiera SLES. To mydełko jest pozbawione tej substancji - nie wysusza skóry. Po raz kolejny przekonałam się, że to co dobre dla maluszków jest też dobre dla mnie Spróbujcie - polecam 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz