Mój blog to niepoukładane zapiski kosmetykomaniaczki ograniczonej alergią. Dla siebie i dla Was staram się opisywać kosmetyki przyjazne alergikom. Kosmetyki przyjazne dla mnie, ale mam nadzieję, że pomogę również Wam w wyborze tych najlepszych :)

piątek, 9 maja 2014

Świeżość za 10,00 złotych :)


I dalej u mnie na blogu makijażowo :) Dziś przedstawiam mój "odświeżacz", mój "udawacz wypoczętej twarzy". Znalazłam go w ofercie firmy kosmetycznej, która kojarzy mi się z hm....kosmetykami dla dziewczynek ;) Ja nie jestem już dawno dziewczynką, ale skusił mnie ten kolor. Kupiłam róż na policzki silky touch blush firmy Essence. Róż ma piękny brzoskwiniowy kolor. Jest to odcień nr 30 secret it-girl. Na mojej fotce ma intensywny pomarańczowy kolor, ale to tylko kwestia aparatu. W rzeczywistości jest jaśniejszy i brzoskwiniowy. Bardzo ładnie i naturalnie odświeża, dodaje blasku i sprawia, że twarz wygląda na odprężoną i wypoczętą. Nie powoduje u mnie alergii. Myślę, że taki kolor pasuje do wszystkich karnacji. Róż kosztuje około 10 zł. 


Zdjęcie ze strony http://www.essence.eu/:




Producent na swojej stronie podaje skład INCI:

TALC, MICA, MAGNESIUM CARBONATE, OCTYLDODECYL STEAROYL STEARATE, ISOSTEARYL NEOPENTANOATE, ZINC STEARATE, TOCOPHERYL ACETATE, GLYCERYL CAPRYLATE, P-ANSISIC ACID, ALUMINA, TIN OXIDE, PHENOXYETHANOL, CI 15850 (RED 6), CI 45410 (RED 28 LAKE), CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE). 

lub - zależnie od koloru

TALC, MICA, MAGNESIUM CARBONATE, OCTYLDODECYL STEAROYL STEARATE, ISOSTEARYL NEOPENTANOATE, ALUMINA, ZINC STEARATE, TOCOPHERYL ACETATE, GLYCERYL CAPRYLATE, P-ANISIC ACID, TIN OXIDE, PHENOXYETHANOL, CI 15850 (RED 6), CI 45410 (RED 28 LAKE), CI 73360 (RED 30 LAKE), CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).



2 komentarze:

  1. też mam z tej firmy tylko inny odcień i jest niesamowity. Pięknie rozświetla i długo sie utrzymuje. a Kupilam w pormocji chyba za okolo 5 złotych

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą. Tylko 5 zł? To naprawdę okazja :) Lubie kosmetyki tej firmy.

    OdpowiedzUsuń