Mój blog to niepoukładane zapiski kosmetykomaniaczki ograniczonej alergią. Dla siebie i dla Was staram się opisywać kosmetyki przyjazne alergikom. Kosmetyki przyjazne dla mnie, ale mam nadzieję, że pomogę również Wam w wyborze tych najlepszych :)

czwartek, 8 maja 2014

Opalona Celia ;)

A oto puder, który pozwoli cieszyć się już wiosną opalonymi policzkami :) Wygrałam ten puder w facebookowym konkursie Celii. Początkowo pomyślałam, że niezbyt przyda się w moim makijażu. Dostałam odcień brązujący i na dodatek ze świecącymi drobinkami. Jakiś czas puder przeleżał w kosmetyczce, aż w końcu postanowiłam do użyć. I tu miłe zaskoczenie. Kolor bardzo mi odpowiada - jest "udawaną", naturalną opalenizną. Mam kolor nr 107 - brązujący z drobinkami. Nakłada się równomiernie, nie robi nienaturalnych plam. Nie wiem dlaczego, ale po nałożeniu ja nie widzę tych świecących drobinek, które trochę mnie zaniepokoiły. Makijaż wygląda świeżo i naturalnie czyli tak jak lubię :) Na opakowaniu jest wzmianka, że jest to puder hipoalergiczny. To świetna wiadomość dla wszystkich alergików. Jak zawsze chciałam wkleić słowo od producenta, ale.....tego pudru nie ma już na stronie Celii. Czyżbym posiadała jeden z ostatnich egzemplarzy?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz