Mój blog to niepoukładane zapiski kosmetykomaniaczki ograniczonej alergią. Dla siebie i dla Was staram się opisywać kosmetyki przyjazne alergikom. Kosmetyki przyjazne dla mnie, ale mam nadzieję, że pomogę również Wam w wyborze tych najlepszych :)

sobota, 7 czerwca 2014

Dermedic - ekspresowe nawilżenie dłoni.

Dłonie są naszą wizytówką. Każdy powinien o nie dbać. Kiedy podajemy dłoń drugiej osobie, jej wzrok kieruje się właśnie na uścisk dłoni. Ważna jest też gładkość i miękkość dłoni. Dlatego tak często poszukujemy najlepszego kremu do rąk. W moich poszukiwaniach natknęłam się na emolient do pielęgnacji dłoni firmy Dermedic. Kupiłam go przypadkiem tzn. tubka dołączona była do opakowania promocyjnego tabletek ProLady - Włosy, Skóra i Paznokcie. Emolient Linum to regenerujący krem do rąk. W ofercie Dermedic Linum mamy całą gamę kosmetyków przeznaczonych do skóry alergicznej, wrażliwej, suchej.

"Dermokosmetyki Dermedic z serii EMOLIENT Linum to kompleksowa seria emolientów, przeznaczonych dla osób z bardzo suchą i alergiczną skórą, szczególnie w przebiegu Atopowego Zapalenia Skóry (AZS)."





Skład kremu zamieszczam na zdjęciu:

Nakładanie kremu jest bardzo przyjemne, ale tutaj trzeba mieć refleks ;) Krem musimy rozsmarować błyskawicznie na całe dłonie ! Musimy działać szybko i sprawnie, bo inaczej nie zdążymy pokryć nim całych dłoni - kosmetyk super błyskawicznie wchłania się w skórę. Pozostawia skórę miękką, z cienką powłoką, która chroni nasze dłonie. A więc krem w dłonie i......do dzieła.....tylko szybko :)))

Co to są emolienty? Odpowiedź znajdziesz tutaj: emolienty .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz