Mój blog to niepoukładane zapiski kosmetykomaniaczki ograniczonej alergią. Dla siebie i dla Was staram się opisywać kosmetyki przyjazne alergikom. Kosmetyki przyjazne dla mnie, ale mam nadzieję, że pomogę również Wam w wyborze tych najlepszych :)

piątek, 18 lipca 2014

Pod tym linkiem pisałam nie tak dawno o poduszce antyalergicznej dla uczulonych na roztocza kurzu:
http://blogbezzapachu.blogspot.com/2014/06/dobranoc.html

Pora na troche więcej informacji. Poduszka doczekała się dwóch powłoczek zakupionych na allegro. Nietypowy wymiar poduszki 40cmx80cm nie okazał sie problemem i na allegro łatwo znalazłam poszewki o takim wymiarze - do tego w różnych kolorach. Poduszka łatwo sie pierze w pralce i szybko schnie. Podobno - ja nie wiem, bo jej nie uzywam - spi na niej mój syn - jest wygodna dla śpiących na boku. Miękka, nie odkształca się, można się na niej wyspać :) 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz