Mój blog to niepoukładane zapiski kosmetykomaniaczki ograniczonej alergią. Dla siebie i dla Was staram się opisywać kosmetyki przyjazne alergikom. Kosmetyki przyjazne dla mnie, ale mam nadzieję, że pomogę również Wam w wyborze tych najlepszych :)

środa, 16 lipca 2014

Mydełko do zadań specjalnych....

Plamy...plamy..plamy...jak ja je lubię ;) Czasami trzeba się nieźle nagimnastykować, żeby je skutecznie usunąć. Nie wiedziałam, że istnieje tak prosty sposób - mydełko odplamiające :) Dostępność dobra, wydatek niewielki a efekt bardzo zadowalający. Wystarczy na chwile przed praniem zmoczyć plamę ciepłą wodą i  natrzeć mydełkiem. Potrzeć lekko i  wrzucić zaplamioną rzecz do pralki. Mydło daje sobie radę z plamami rożnego pochodzenia. Jest hypoalergiczne i bezzapachowe. Mogą używać go alergicy. Ja używam - z powodzeniem. Polecam szczególnie teraz latem na wszelkie owocowe plamy. Myślę, że będzie dobrze się spisywać również do odplamiania ubranek dziecięcych. Próbowaliście już? 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz