Mój blog to niepoukładane zapiski kosmetykomaniaczki ograniczonej alergią. Dla siebie i dla Was staram się opisywać kosmetyki przyjazne alergikom. Kosmetyki przyjazne dla mnie, ale mam nadzieję, że pomogę również Wam w wyborze tych najlepszych :)

poniedziałek, 6 października 2014

Fructis Goodbye Damage Odżywka Wzmacniająca - moje wyniki stosowania odżywki w teście www.wizaz.pl.

zdjęcie z www.wizaz.pl


Jakiś czas temu zgłosiłam się do testowania tajemniczej odżywki do włosów. dostałam przesyłkę i...kosmetyk okazał się naprawdę tajemniczy. Kształt opakowania nie przypominał mi żadnej znanej odzywki do włosów. Na naklejce oprócz nazwy i przeznaczenia widniał tylko skład INCI odzywki. Ochoczo wzięłam się za testowanie. Oto moje wnioski:

Znalezienie odpowiedniej odżywki dla moich zniszczonych rozjaśnianiem i  zarazem cienkich włosów to duże wyzwanie. Testowana odżywka po kilku zastosowaniach wydaje się być tym czego szukam. Ma kremową, aksamitną konsystencję, równomiernie pokrywa włosy.  Mam wrażenie, że moje włosy zachłannie wchłaniają każdy regenerujący składnik tego kosmetyku. Dużą przyjemnością dla zmysłów jest zapach - owocowo-kwiatowy, który rozwija się w miarę nakładania odżywki i pozostaje na włosach na długo po spłukaniu. Zachwyca mnie gładkość i sprężystość moich włosów. Ta odżywka dodaje im lekkości i niebywałej miękkości. Moje zniszczone, matowe do tej pory włosy odzyskały blask.Ten kosmetyk pozwolił zregenerować moje zniszczone włosy przed nadchodzącym latem. O tej porze roku szczególnie chcemy mieć zdrowe i piękne włosy. Myślę, że będę do niej wracać kiedy moje włosy stracą blask i sprężystość. 
Na stronie www.wizaz.pl trzeba poświęcić sporo czasu, żeby przejrzeć wszystkie recenzje tej odżywki:


Przeważają pozytywne opinie, ale znajdziecie też sporo negatywnych. Jak każdy kosmetyk tak i ten trzeba wypróbować na sobie, na swoich włosach. Nie dla każdego rodzaju włosów będzie on idealny. Dla mnie jest dobrą kuracją regenerującą oklapnięte włosy. Spróbujcie :)




fotka z internetu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz