Mój blog to niepoukładane zapiski kosmetykomaniaczki ograniczonej alergią. Dla siebie i dla Was staram się opisywać kosmetyki przyjazne alergikom. Kosmetyki przyjazne dla mnie, ale mam nadzieję, że pomogę również Wam w wyborze tych najlepszych :)

wtorek, 7 października 2014

Nowości w Bell dla alergików.

Firma Bell do swojej serii kosmetyków hypoalergicznych dołącza nowości. Fluid bardzo mnie kusi. Jest bezzapachowy i bezpieczny dla alergików. Ciekawe czy da sobie radę z moimi licznymi przebarwieniami i niedoskonałościami skóry?



1 komentarz:

  1. Cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga. Problem alergii jest niestety bardzo powszechny, a wybór antyalergicznych kosmetyków, szczególnie tych do makijażu nadal zbyt mały. Jeśli chodzi o podkład z Bella, to ja go wypróbowałam i jestem bardzo zadowolona. Jest bardzo lekki, nie zatyka porów. Jestem ciekawa jak sprawdzają się ich inne kosmetyki z tej serii.

    OdpowiedzUsuń