Mój blog to niepoukładane zapiski kosmetykomaniaczki ograniczonej alergią. Dla siebie i dla Was staram się opisywać kosmetyki przyjazne alergikom. Kosmetyki przyjazne dla mnie, ale mam nadzieję, że pomogę również Wam w wyborze tych najlepszych :)

środa, 5 marca 2014

Mała przesyłka, a jak cieszy ;)

Przed chwila dostałam pocztą małą przesyłkę z próbkami kosmetyków firmy Iwostin oraz książeczką reklamową z ciekawymi poradami. Co prawda to tylko małe próbki, ale trzech z nich nie miałam okazji wypróbować. Warto przetestować i być może zdecydować się na pełnowymiarowy produkt. Dla alergików takie próbki kosmetyków to bardzo fajna sprawa - możemy poeksperymentować:) Przyznajcie się: ile kupiłyście kosmetyków pełnowymiarowych, które musiałyście wyrzucić albo oddać koleżance? Nam alergikom niestety często zdarza się kupić produkt, który nie będzie nam odpowiadał. Próbki są więc dla nas !!!









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz