Mój blog to niepoukładane zapiski kosmetykomaniaczki ograniczonej alergią. Dla siebie i dla Was staram się opisywać kosmetyki przyjazne alergikom. Kosmetyki przyjazne dla mnie, ale mam nadzieję, że pomogę również Wam w wyborze tych najlepszych :)

wtorek, 27 maja 2014

Alantandermoline - dodaje blasku cerze - koi oparzenia słoneczne :)

Dzisiaj krem, który zawsze mam w swojej kosmetyczce. To krem wyprodukowany przez polską firmę - Zakłady Farmaceutyczne "UNIA" Spółdzielnia Pracy - www.uniapharm.pl. Krem można kupić w aptekach, kosztuje około 8 zł za 50 g. Producent oferuje nam cała serię nazwaną alantandermoline:

"alantandermoline to seria hypoalergicznych kosmetyków do codziennej pielęgnacji skóry wymagającej: suchej, wrażliwej i skłonnej do podrażnień. Delikatna formuła kremów sprawia, że można ich używać już po pierwszym miesiącu życia."

Ja wybrałam krem, który dostosowany jest do mojej skóry. Jest to alantandermoline lekki krem z 5% d-panthenolu.  




Notka ze strony producenta:
"

Głęboko nawilża podrażnioną skórę

Do codziennej pielęgnacji skóry podatnej na podrażnienia i przesuszenie
  • głęboko nawilża
  • przynosi ulgę i ukojenie
  • uelastycznia

Dlaczego warto stosować?

Optymalnie dobrane substancje czynne: alantoina, podwyższona dawka d-pantenolusprawiają, że alantandermoline lekki krem z 5% d-pantenolu dogłębnie nawilża skórę podrażnioną słońcem lub wysuszoną przez codzienne zabiegi kosmetyczne, jak golenie, czy depilacja. D-pantenol łagodzi podrażnienia i daje skórze uczucie chłodu, a alantoina przyspiesza regenerację naskórka. Skóra jest nawilżona i elastyczna.

Kiedy stosować?

alantandermoline lekki krem z 5% d-pantenolu to kosmetyk do codziennej pielęgnacji skóry poddawanej czynnikom drażniącym i przez to podatnej na przesuszenie. Doskonale nadaje się jako krem po opalaniu lub po drażniących zabiegach kosmetycznych, szczególnie jeśli skóra jest lekko zaczerwieniona.

Dla kogo?

Kosmetyk polecany do codziennej pielęgnacji skóry delikatnej i wystawianej na podrażnienia. Szczególnie polecany po opalaniu, goleniu i depilacji."
Zbawienny składnik d-panthenol:
  • "głęboko nawilża
  • działa łagodząco na skórę
  • reguluje gospodarkę wodną
  • zapewnia skórze elastyczność"
Alantoina:

  • "działa regenerująco
  • przyspiesza odnowę
  • wspomaga procesy naprawcze naskórka
  • wykazuje silne właściwości łagodzące i kojące
  • skutecznie chroni i pielęgnuje skórę skłonna do podrażnień"





Alantandermoline dobrze służy mojej wrażliwej twarzy. Jest bezzapachowy - dla mnie alergika idealny. Ma lekką, nietłusta konsystencję. Dzięki temu miło się rozsmarowuje i szybko wchłania. Przynosi nawilżenie i ulgę podrażnionej skórze. Wycisza podrażnienia i zaczerwienienia spowodowane rożnymi czynnikami np. podrażnienia mechaniczne, poparzenia słoneczne, wysuszenie. Mama wrażenie , że moja skóra wchłania go natychmiast i chce więcej :) Sprawdza się również jako kojący balsam po nadmiernym opalaniu. Naprawdę przynosi ulgę. Może być alternatywą dla pianki z d-panthenolem, która można kupić w aptekach i stosować na oparzenia. Pomaga mi również nawilżyć skórę rąk. Wygładza i natychmiast nawilża, przez co dłonie staja się aksamitnie miękkie. nie mam małych dzieci, ale na pewno sprawdzi się również jako krem do delikatnej skóry dziecka. Dla mnie to krem, na który zawsze mogę liczyć. Zawsze mam jedno opakowanie w domu. Chętnie go używam. Polecam Wam - spróbujcie, a zostanie z Wami na zawsze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz