Mój blog to niepoukładane zapiski kosmetykomaniaczki ograniczonej alergią. Dla siebie i dla Was staram się opisywać kosmetyki przyjazne alergikom. Kosmetyki przyjazne dla mnie, ale mam nadzieję, że pomogę również Wam w wyborze tych najlepszych :)

środa, 28 maja 2014

Uzależnienie, które pielęgnuje :)

Moje uzależnienie czas zrecenzować ;) Szukałam, czekałam, kupowałam, smarowałam, aż wreszcie moim oczom ukazał się ON - hipoalergiczny krem do rąk Biały Jeleń z serii Łagodzenie. Jak już wcześniej wspominałam ten krem uzależnia. Kiedy go kupicie będziecie już ciągle o nim myśleć. Kiedy posmarujecie nim dłonie - nie oderwiecie ich od ....nosa ;) Ten zapach uzależnia. Jest łagodny, lekki, wiosenny. Oprócz zapachu krem ma wiele innych zalet. Tutaj oddajmy głos producentowi:

"Hipoalergiczny nawilżająco-łagodzący krem do rąk BIAŁY JELEŃ to produkt intensywnie pielęgnujący skórę. Specjalnie opracowana receptura odbudowuje zniszczoną i popękaną skórę dłoni oraz wzmacnia jej barierę ochronną.
Bogata kompozycja składników intensywnie nawilża dając natychmiastową ulgę suchym i szorstkim dłoniom. Dzięki delikatnej konsystencji szybko i łatwo się wchłania zmiękczając naskórek i wygładzając dłonie. Polecany do codziennej pielęgnacji rąk.
SUBSTANCJE PIELEGNUJĄCE
formuła nawilżająca:

działając jako osmoregulator utrzymuje odpowiedni poziom wody w naskórku zapewniając intensywne i długotrwałe nawodnienie nawet bardzo suchej skóry, odbudowuje i zmiękcza naskórek;
poprzez głęboką penetrację skóry intensywnie nawilża wszystkie jej warstwy, likwidując uczucie suchości i szorstkości
formuła łagodząca:
Dzięki zawartości kwasu bosweliowego łagodzi podrażnienia i zmniejsza skłonność do ich występowania;
Likwiduje uczucie nieprzyjemnego napięcia skóry;
Doskonale chroni przed szkodliwym działaniem środowiska zewnętrznego
Olej ze słodkich migdałów:
wzmacnia odnowę bariery ochronnej skóry, zapewnia zmiękczenie i nawilżenie skóry."


Olej ze słodkich migdałów to ważny składnik tego kremu. Potwierdza to skład INCI:

"Aqua, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Isononyl Isononanoate, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Cetearyl Alcohol, Coco-Caprylate, Sorbitol, Sorbitan Stearate, Hydroxyethyl Urea, Imperata Cylindrica (Root) Extract, Glycerin, PEG 8, Carbomer, Boswellia Serrata Gum, Dipropylene Glycol, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Triethanolamine, Parfum".

Krem nie zawiera alergenów, parabenów, silikonów i barwników. Został przebadany w kierunku atopii. Zawiera bezpieczną dla mnie substancję zapachową. 

Opakowanie jest w formie miękkiej tuby o pojemności 100 ml. Konsystencja kremu jest lekka, śmietankowa. Bardzo dobrze się rozsmarowuje na rękach i szybko wchłania. Nie czuję tłustej, ciężkiej warstwy na dłoniach. Świetnie nawilża, stosowany regularnie sprawia , że moje dłonie, paznokcie i skórki przy nich nie są suche. Muszę się przyznać, że używam go również do nawilżania stóp. Z tym problemem też daje sobie świetnie radę. Ten krem już zawsze będzie kremem nr 1 do rąk w mojej kosmetyczce. W pełni na to zasługuje. Znacie lepszy?






6 komentarzy:

  1. Anonimowy28 maja, 2014

    A jaka jest cena tego kremu? Do tej pory omijałam markę biały jeleń, a coraz więcej dobrego o niej słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zapłaciłam ponad 8 zł. To bardzo dobra cena za taką ilość i jakość. Dlaczego omijałaś tę markę?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Twojego bloga do Liebster Blog Award - zapraszam do wzięcia udziału :) http://pasjesili.blogspot.com/2014/05/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy27 maja, 2020

    Fajnie to wszystko zostało tu opisane.

    OdpowiedzUsuń