Mój blog to niepoukładane zapiski kosmetykomaniaczki ograniczonej alergią. Dla siebie i dla Was staram się opisywać kosmetyki przyjazne alergikom. Kosmetyki przyjazne dla mnie, ale mam nadzieję, że pomogę również Wam w wyborze tych najlepszych :)

czwartek, 15 maja 2014

Oliwkowa pielęgnacja z Ziają.

W oliwkowej serii firmy Ziaja znajdziemy kosmetyki o różnorodnym zastosowaniu. Balsam do ust to bardzo potrzebny kosmetyk dla każdej kobiety. Oliwkowy balsam do ust to preparat testowany dermatologicznie i alergologicznie. Kosmetyk zamknięty jest w bardzo wygodnej, miękkiej  tubce zakończonej specjalnym dozownikiem. Pojemność tubki to 10 ml. W środku same zbawienne dla ust składniki:
- lanolina
- olej canola
- olej z oliwek
- witamina A
- witamina E.

Według producenta:

• doskonale nawilża skórę oraz zapobiega nadmiernemu wysuszaniu
• zmniejsza skłonność do pękania, szczególnie w kącikach ust
• nabłyszcza, delikatnie natłuszcza oraz skutecznie zapobiega pierzchnięciu.






fotka ze strony producenta

Oliwkowy balsam bardzo miło nakłada się na usta. Rzeczywiście nawilża i natłuszcza. Lekko nabłyszcza usta. Usta wyglądają zdrowo i świeżo. Wszystko jest ok. Hmmm..jednak nie wszystko......ten zapach. Jest tak intensywny, tak mocny i tak długo zostaje na ustach, że ja nie mogę tego znieść. Próbowałam kilka razy, ale to ponad moje siły. Może dla Was to nie będzie problem...spróbujcie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz