Mój blog to niepoukładane zapiski kosmetykomaniaczki ograniczonej alergią. Dla siebie i dla Was staram się opisywać kosmetyki przyjazne alergikom. Kosmetyki przyjazne dla mnie, ale mam nadzieję, że pomogę również Wam w wyborze tych najlepszych :)

poniedziałek, 2 czerwca 2014

Tajemnica jednej odżywki do włosów...

Zgłosiłam się do testu odżywki do włosów na portalu www.wizaz.pl




Pocztą dostałam tajemniczą odżywkę. Tak - tajemniczą - zobaczcie sami:




Nie znalazłam na niej ani nazwy, ani producenta. Ale już już mam swoje małe podejrzenia ;) Testowanie rozpoczęte ! Wyniki wkrótce :) Może też jesteście w posiadaniu tego tajemniczego kosmetyku do testowania? Chętnie wymienię spostrzeżenia....

2 komentarze:

  1. Nawet nie wiedziałam, że takie testy są. Mi opakowanie wygląda na Garnier. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam, ale dalej nie wiem co to za kosmetyk...niecierpliwie czekam na odsłonę....

    OdpowiedzUsuń